Článek ve formátu PDF je možné stáhnout
zde.
Firma Schunk, přední výrobce uchopovacích systémů a upínací techniky, získala za svou kampaň Open od German Brand Award 2019 zlato v kategorii, v níž se hodnotila strategie a komunikace kampaně zaměřené na značku (Excellence in Brand Strategy and Creation, Brand Communication – Campaign). Kampaň Open vyjadřuje otevřenost společnosti Schunk na cestě k digitalizaci. Prostředí firmy je otevřeno všem systémům, rozhraním, robotům, strojům, datům a cloudům. Zákazníci tak mají naprostou svobodu při používání chytré, na budoucnost orientované techniky, což posiluje jejich loajalitu. Kampaň využívá stejnoměrně všechny relevantní marketingové možnosti, od veletržního stánku přes tištěná média, digitální média až po venkovní reklamu. Poselství firmy se tak dostalo k téměř tři čtvrtě milionům lidí.
„Německý Oskar za úspěšné řízení značky podtrhuje přesvědčivě, že se strojírenským firmám vyplatí jít v marketingu novou cestou,“ zdůraznil Henrik A. Schunk, generální ředitel firmy, při příležitosti slavnostního předávání cen. Již v roce 2012 uspěla tato globálně působící rodinná firma spoluprací se světovým brankářem Jensem Lehmannem. Značku Schunk se podařilo během let emocionalizovat.
Rada pro design byla založena roku 1953 na základě iniciativy německého spolkového sněmu s cílem posílit kompetenci německého hospodářství v oblasti designu. Společně s institutem German Brand uděluje jednou ročně ocenění German Brand Award. Hodnotí se inovativní značky, konzistentní řízení značky a udržitelná komunikace značky. O ocenění rozhoduje nezávislá porota složená z odborníků z různých oborů.
(ev)