Článek ve formátu PDF je možné stáhnout
zde.
Softwarový systém pro řešení servisu a prediktivní údržby pod názvem SCS – Smart Connected Solutions představila společnost Asseco Solutions na letošním Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně. Plánování údržby a sledování servisu jsou založeny na datech, která jsou pořizována na provozních zařízeních a ukládána do cloudového úložiště. Data jsou analyzována a stav jednotlivých strojů lze sledovat na mobilním terminálu, PC, tabletu nebo chytrém telefonu.
Komunikace mezi cloudem a koncovými zařízeními probíhá prostřednictvím zabezpečeného připojení. Systém SCS lze snadno propojit se všemi běžnými systémy ERP. Společnosti mohou sledovat zařízení jak inteligentní, tak konvenční, která budou osazena vhodnými snímači. Řešení SCS je určeno nejen pro výrobce a servisy, ale i pro koncové zákazníky.
Společnost Asseco Solutions je významný dodavatel systémů ERP a za posledních šest měsíců eviduje nárůst počtu prodaných licencí i tržeb. V porovnání se stejným obdobím roku 2015 společnost zaznamenala nárůst obratu o 5,3 %. K tomuto trendu přispěly prodeje licencí systémů HELIOS, které dosáhly dokonce dvouciferného růstu. (ev)