Aktuální vydání

celé číslo

08

2019

MSV 2019 v Brně

celé číslo

Nový servisní portál

číslo 11/2004

Nový servisní portál

Firma Emerson Process Management ve spolupráci se svými servisními partnery připravila internetový servisní portál, který umožňuje zákazníkům jednoduchou a efektivní formou zadávat a sledovat jejich požadavky na servis.

Po zadání uživatelského jména v podobě e-mailové adresy shodné s adresou v databázi zákazníků společnosti Emerson Process Management a příslušného hesla je uživateli portálu k dispozici formulář pro zadání požadavku na servisní zásah. Po jeho odeslání je požadavek zařazen do databáze a je vyrozuměn příslušný servisní technik, který se zákazníkem bude dále spolupracovat. O termínu servisní opravy je zákazník vyrozuměn prostřednictvím elektronické pošty na určenou e-mailovou adresu.

Dále tímto způsobem může zákazník také nahlížet do databáze svých servisních případů.

Portál je zájemcům přístupný ze stránek http://www.emersonprocess.cz

(ed)

Inzerce zpět