Centrum evropské hotline GE Fanuc je v ČR
Firma GE Fanuc Automation, největší světový dodavatel softwaru pro operátorská rozhraní (HMI) a přední výrobce automatizačních produktů, pokračuje v rozvoji technické základny v ČR. Po zahájení provozu Aplikačního a vývojového centra v červenci tohoto roku zahájilo 1. listopadu činnost také Evropské centrum technické podpory zákazníků se sídlem v Praze.
Tým odborníků poskytuje poprodejní technickou podporu kompletního sortimentu programovatelných automatů (PLC) a softwarových produktů firmy počínaje PLC a systémy I/O, přes operátorská rozhraní až po ostatní automatizační software. Zákazníci z celé Evropy mohou kontaktovat přímo centrální pracoviště v ČR nebo jednotlivé místní kanceláře, odkud jsou technické dotazy předávány do Prahy. Díky tomuto systému může GE Fanuc ve většině evropských zemí nabízet podporu v rodném jazyce.
Evropské centrum dále těsně spolupracuje s technickými týmy v Severní Americe a Asii na řešení komplexních problémů. Protože se přitom využívá jediná společná databáze technických případů, lze problémy řešit vždy optimálním způsobem.
Zákazníci, kteří se rozhodnou zakoupit program technické podpory GlobalCare, mají zajištěno nejen přednostní řešení svých technických problémů, ale také přístup ke svým případům v databázi. Mohou tak sledovat a aktivně ovlivňovat průběh řešení konkrétních technických dotazů, včetně priorit.
Zákazníci z ČR a ze Slovenska se mohou na oddělení technické podpory obracet přímo prostřednictvím elektronické pošty na adresu support.cz@gefanuc.com nebo telefonicky na č. + 420 234 072 600.
(ed)
|