Aktuální vydání

celé číslo

06

2019

Počítačová podpora vývoje a výroby, software pro řízení údržby 

celé číslo

Rebranding společnosti Kaspersky

Společnost Kaspersky Lab zkracuje svůj název na Kaspersky. Jejím mottem je „Tvoříme bezpečnější svět“. Nové pojetí značky reflektuje vývoj celého odvětví, které se od „kybernetické bezpečnosti“ přesouvá ke „kybernetické imunitě“. Aktualizovaná firemní filosofie také odkazuje ke snaze, kterou Kaspersky vyvíjí v oblasti vytváření propojených systémů s ohledem na jejich bezpečnost. Při procesu tvorby takových systémů by totiž bezpečnost měla být brána jako jeden ze základních pilířů, a ne jako pouhý doplněk daných zařízení. „Vzhledem k tomu, že jsme naši společnost založili před více než 22 lety, měli jsme tu možnost sledovat změny, kterými prošel jak celý kyberbezpečnostní obor, tak i internetové hrozby. Zároveň došlo k obrovskému posunu ve využívání nových technologií v práci i běžném životě. Dnešní svět má nové potřeby, a náš rebranding jde ruku v ruce s naší vizí, která právě těmto potřebám vychází vstříc. Díky našim úspěchům v ochraně zákazníků po celém světě před kybernetickými hrozbami pomáháme tvořit bezpečnější svět, který je vůči kybernetickým hrozbám imunní. Svět, ve kterém si každý může svobodně užívat výhody, které nám technologie nabízejí,“ komentuje rebrandig Eugene Kaspersky, CEO společnosti.

(ed)